OKAZJE KOŃCZĄ SIĘ ZA:
1
1
:
1
1
:
1
1
MEGA OKAZJE!
23:59
Gwarancja 100%
na montaż
w ciągu 24h
Ta wyszukiwarka znajduje części tylko za pomocą numerów katalogowych. Nie znasz numeru? Skorzystaj z opcji wyszukiwania Marka - Model - Silnik poniżej, by odszukać pasujące części.
ABARTH
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROEN
DACIA
DAEWOO
DAIHATSU
DODGE
FIAT
FORD
FORD USA
FSO
HONDA
HYUNDAI
INFINITI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LDV
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VW
Brak produktów
0 zł Dostawa:
0 zł Razem do zapłaty:
Fabrycznie
nowe części
Każda część zakupiona w Sprzegla24 jest fabrycznie nowa i zapakowana w oryginalne pudełko. Do przesyłki dołączony jest zawsze paragon lub faktura VAT.
Gwarancja
2 lata
Wszystkie części objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Nie nakładamy limitu przebiegu.
Wysyłka
w 24h
Produkty wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Jeśli zamówisz teraz, przesyłkę otrzymasz w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych.
30 dni
na zwrot
Towar możesz oddać nawet po 30 dniach od zamówienia. Zakupy na Sprzegla24.pl to pełen komfort!
Montaż
10% taniej
Zamów koło dwumasowe albo sprzęgło a otrzymasz rabat w wysokości do 10% na ich wymianę w wybranym warsztacie partnerskim.
Zobacz warsztaty z rabatem
FORD FOCUS MK2 to popularny generacja Focusa produkowana w latach od 2004 do 2011. Najczęściej występujące silniki w tych pojazdach to:
Sprzęgło, Koło dwumasowe i zamachowe, Docisk, Tarcza, Wysprzęglik, Łożysko, Siłownik, Pompa, Śruby |
FORD FOCUS II sedan (DA)Produkcja serii w latach: od 2005.04 do teraz. |
| ||||||||||||||||||||
FORD FOCUS II (DA)Produkcja serii w latach: od 2004.11 do teraz. |
| ||||||||||||||||||||
FORD FOCUS II kombi (DA)Produkcja serii w latach: od 2004.11 do teraz. |
|
Drugie wcielenie Forda Focusa miało swój debiut w 2004 roku na targach motoryzacyjnych w Paryżu. Ze względu na bardzo dobrze przyjętego i lubianego poprzednika stworzenie godnego następcy zdecydowanie nie należało do łatwych zadań. Stylistycznie druga generacja zachowała charakterystyczne cechy pierwowzoru, tylne lampy nadal były umieszczone wysoko przylegając do tylnej szyby, zachowano także charakterystyczny, trójkątny kształt przednich reflektorów. Jednocześnie nadwozie było bardziej zachowawcze i eleganckie. Focus II stał się także większy i bardziej praktyczny. W kwestii rozstawu osi został nawet rekordzistą w swoim segmencie. Udało się to osiągnąć ze względu na nową płytę podłogową, która posłużyła również Maździe i Volvo. Drugi Focus dzieli swą platformę z Mazdą 3, Volvo S40 i C70.
Tak jak w przypadku pierwszej generacji, na nadwozie typu kombi i sedan trzeba było zaczekać rok, oficjalnie mogliśmy zobaczyć je w 2005 roku. W 2007 auto przeszło lifting w wyniku którego zmienił się pas przedni, tylne lampy, oraz kilka elementów we wnętrzu. Jednak najbardziej emocjonującym czasem w historii tej generacji zdecydowanie był rok 2008, bowiem wtedy zobaczyliśmy nowe wcielenie Focusa RS. Jego silnik generował aż 300 KM, a w limitowanej wersji nazwanej RS500 wartość tą podniesiono do 350 KM.
W kwestii palety jednostek napędowych klienci nadal mieli w czym wybierać. Lista silników benzynowych prezentuje się następująco:
Silniki w wersjach ST i RS charakteryzowały się pięciocylindrowym układem. W przypadku reszty silniki były czterocylindrowe. Dla klientów preferujących silniki wysokoprężne przygotowano poniższe konfiguracje:
Ten element jest zdecydowanie mniej problematyczny niż w pierwszej generacji, aczkolwiek nie jest idealnie. Bardzo częstym przypadkiem jest pękanie sprężyny pedału sprzęgła, która następnie spada na podłogę, to jednak wyjątkowo niegroźna i tania usterka. Z innych dolegliwości wymienia się również zużywające się łożysko oporowe i docisk. Ponadto użytkownicy zgłaszają sporadyczne problemy z wrzucaniem wstecznego biegu, skrzynia potrafi wtedy również zgrzytać. Przyczyną może być specyficzna charakterystyka skrzyni biegów - czasami pomaga dłuższe przytrzymanie sprzęgła, około 3 sekundy przed próbą wbicia wstecznego biegu. Może to też oznaczać konieczność wymiany synchronizatora. Pomimo tego sytuacja od czasu poprzedniego modelu uległa znacznej poprawie.
Niestety koło dwumasowe w przypadku drugiej generacji ulega stosunkowo szybkiemu zużyciu. W tej kwestii sytuacja względem poprzedniej generacji nie uległa znaczącej zmianie. Oczywiście tak samo jak wcześniej problem dotyczy tylko wersji napędzanych silnikami TDCI. Sam Ford zaleca wymianę po przejechaniu 150 tysięcy kilometrów. Jednak względem pierwszego Focusa grono właścicieli, którzy musieli zmierzyć się z kosztami wymiany już w okolicach 100 tysięcy jest większe, choć nadal najczęściej naprawy wymagają egzemplarze z przebiegiem na poziomie 150-200 tysięcy kilometrów. Typowymi objawami zużytego koła dwumasowego jest drganie pedału sprzęgła i niepokojące dźwięki, takie jak stukanie, oraz ogólne obniżenie kultury pracy skrzyni biegów.
Podaj nr VIN albo załącz zdjęcie
Wybierz rodzaj części
Podaj swoje imię
Niepoprawny adres e-mail
(Opcjonalnie) Jeśli chcesz żebyśmy do Ciebie zadzwonili podaj numer telefonu
(Opcjonalnie) Zamiast numeru VIN załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego:
Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.
Akceptuj Regulamin
Trwa wysyłanie formularza
Dziękujemy za przesłanie zapytania o ofertę.
Odpowiedzi udzielimy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu e-maila.