Częste pytania

Produkt

Czy produkt jest fabrycznie nowy?

Tak, wszystkie produkty które sprzedajemy pochodzą z oficjalnej dystrybucji i są fabrycznie nowe. Posiadają pełną gwarancję producenta.

Dlaczego cena produktu jest taka niska?

Części możemy zaoferować w tak atrakcyjnych cenach dzięki bardzo dużej skali działania. Wąska specjalizacja oraz doskonała znajomość rynku pozwala nam zaoferować Państwu nowe i oryginalne części w cenach niższych niż np. w serwisach ASO.

Skąd mam wiedzieć, czy części na pewno będą pasowały do mojego auta?

Aby mieć pewność że część pasuje do danego auta można sprawdzić zakładkę “zastosowanie”. Wiemy jak ważne jest aby odpowiednio dobrać części do auta, dlatego przy składaniu zamówienia prosimy o podanie nr. VIN auta abyśmy mogli zweryfikować czy części zostały poprawnie dobrane.

Co jeśli części nie będą pasowały do mojego auta?

Dzięki weryfikacji każdego zamówienia przez naszych specjalistów zyskujemy pewność że części zostały dobrane poprawnie. Jeśli zdarzy się sytuacja gdy zamówiona część jednak nie pasuje wtedy można ją bezpłatnie wymienić lub zwrócić w ciągu aż 30 dni.

Jak otrzymać 10% rabatu na montaż części?

Aby otrzymać rabat w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich, skontaktuj się z jednym z nich, umów się na wizytę i pokaż fakturę którą otrzymasz od nas. Warsztaty z którymi współpracujemy możesz znaleźć tutaj.

Czy muszę wymienić koło dwumasowe i sprzęgło?

To, które części wymagają wymiany zawsze potwierdza ostatecznie mechanik. Warto jednak pamiętać, że tylko wymiana kompletnego zestawu składającego się z koła dwumasowego, tarczy, docisku i łożyska gwarantuje poprawną pracę całego układu. Jeżeli w samochodzie występuje koło zamachowe sztywne, to najczęściej nie ma konieczności jego wymiany. W niektórych przypadkach nie można łączyć dwóch lub więcej różnych producentów w obrębie zestawu. Zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi klienta - sprawdzimy, jakie rozwiązanie jest odpowiednie i najlepsze dla Twojego auta.

Czy produkty posiadają gwarancję?

Tak, wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję. Gwarancja udzielana jest na okres co najmniej 24-miesięcy od daty zakupu części

Zamówienie i płatność

Jak zapłacić za zamówienie?

Udostępniamy klientom wiele różnych form płatności zarówno z góry, jak i przy odbiorze. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dane do faktury. Jeśli dane firmy są inne niż adres dostawy należy zaznaczyć pole „DANE DO FAKTURY INNE NIŻ ADRES DOSTAWY”. Numer NIP do faktury musi zostać podany w momencie składania zamówienia. Nie ma możliwości zmiany zamówienia z osoby prywatnej na firmę po jego złożeniu.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Pamiętaj, że data złożenia zamówienia w naszym sklepie nie zawsze jest równoznaczna z datą wystawienia faktury VAT. Jeżeli zależy Ci, żeby tak się stało, skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (22) 258 44 43 lub mailowo: info@sprzegla24.pl.

Czy można kupić u was na raty?

Tak, możesz u nas kupić na raty. Płatności ratalne realizowane są za pośrednictwem szybkich płatności Przelewy24. Instrukcja zakupu na raty znajduje się pod tym linkiem: Zakupy na raty

Jakie występują formy dostawy?

Paczki wysyłamy za pomocą kuriera lub do Paczkomatu. Zamówienia mogą być opłacone z góry lub przy odbiorze. Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych form dostawy i płatności znajdują się tu: Koszty dostawy.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszty przesyłki można znaleźć TUTAJ, a także są one zawsze podane w koszyku przed złożeniem zamówienia.

Towaru, który chcę kupić chwilowo brak.

Chwilowy brak towaru oznacza, że stan magazynowy danej części został wyczerpany i czekamy na jego dostawę. Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@sprzegla24.pl

Towaru, który chcę kupić chwilowo brak.

Chwilowy brak towaru oznacza, że stan magazynowy danej części został wyczerpany i czekamy na jego dostawę. Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@sprzegla24.pl lub telefonicznie: (22) 258 44 43
Postaramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. W razie niejasności, co do statusu danego zamówienia, zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi klienta.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (22) 258 44 43.

Jak anulować zamówienie?

MoMożesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. Wtedy należy skontaktować się z nami w celu zawrócenia paczki lub odmówić jej przyjęcia. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (22) 258 44 43.

Dostawa

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Zamówione towary wysyłamy najpóźniej jeden dzień roboczy od złożenia zamówienia. Klienci są na bieżąco informowani o postępach w realizacji zamówienia poprzez email. Po wysyłce zamówienia, wybrana firma kurierska kontaktuje się z klientem. Często można również sprawdzić planowany termin doręczenia i uzyskać kontakt do kuriera od firmy kurierskiej. Gdy w wyjątkowym przypadku ma nastąpić wydłużony okres realizacji zamówienia, informujemy o tym klienta indywidualnie. Termin wysyłek zagranicznych jest dłuższy, ponieważ firmy kurierskie potrzebują więcej czasu na dostawę.

Gdzie jest moja przesyłka?

Po wysłaniu Twojego zamówienia, o czym poinformujemy emailem, tego samego dnia otrzymasz od firmy kurierskiej numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Jeżeli nie możesz znaleźć numer listu przewozowego, skontaktuj się z nami. Przekażemy numer. Co do szczegółów doręczenia, należy kontaktować się bezpośrednio z danym przewoźnikiem.

Paczka dotarła uszkodzona, co zrobić?

Każda paczka powinna zostać zweryfikowana przez klienta w momencie odbioru przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Należy sprawdzić powierzchnię paczki, jak i zawartość. Jeżeli okaże się, że nastąpiło uszkodzenie paczki w transporcie, należy wypełnić formularz szkody zgodnie z procedurami firmy kurierskiej. Wypełniony protokół szkody należy przesłać do sklepu ze zdjęciami uszkodzeń i skontaktować się z biurem obsługi klienta w sprawie rozwiązania tego problemu - wymiany lub zwrotu części.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, oczywiście. Możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Szczegółowy opis dotyczący zwrotu towaru znajdziesz TUTAJ.

Jak mam zwrócić towar?

Towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu, jeżeli jest niemontowany (nie nosi śladów użycia), niezniszczony i w oryginalnym opakowaniu. W tym celu należy odesłać go do naszego sklepu z wypełnionym formularzem zwrotu. Wszystkie szczegóły, a także wzór formularza do zwrotu towaru znajdują się w odpowiedniej zakładce "Reklamacje i zwroty". Pieniądze za towar zwracane są na podany numer konta.


cert-image
logo

Podaj swoje dane i numer VIN pojazdu
a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę.

RODZAJ CZĘŚCI
koło dwumasowe
zestaw sprzęgła
sprzęgło sportowe
tarcza sprzęgła
docisk
łożysko oporowe
wysprzęglik centralny
pompa sprzęgła
siłownik sprzęgła
śruby montażowe

(Opcjonalnie) Zamiast numeru VIN załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego:

Akceptuję politykę prywatności serwisu Sprzegla24.pl

Wyrażam zgodę na jednorazowe przesłanie oferty na wskazany adres e-mail

Dziękujemy za przesłanie zapytania o ofertę.

Odpowiedzi udzielimy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu e-maila.

W koszyku masz:

Jeśli nie jesteś pewien czy będzie pasować do Twojego samochodu to zadzwoń: