OKAZJE KOŃCZĄ SIĘ ZA:
1
1
:
1
1
:
1
1
MEGA OKAZJE!
23:59
Gwarancja 100%
na montaż
w ciągu 24h
Ta wyszukiwarka znajduje części tylko za pomocą numerów katalogowych. Nie znasz numeru? Skorzystaj z opcji wyszukiwania Marka - Model - Silnik poniżej, by odszukać pasujące części.
ABARTH
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROEN
DACIA
DAEWOO
DAIHATSU
DODGE
FIAT
FORD
FORD USA
FSO
HONDA
HYUNDAI
INFINITI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LDV
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VW
Brak produktów
0 zł Dostawa:
0 zł Razem do zapłaty:
Fabrycznie
nowe części
Każda część zakupiona w Sprzegla24 jest fabrycznie nowa i zapakowana w oryginalne pudełko. Do przesyłki dołączony jest zawsze paragon lub faktura VAT.
Gwarancja
2 lata
Wszystkie części objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Nie nakładamy limitu przebiegu.
Wysyłka
w 24h
Produkty wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Jeśli zamówisz teraz, przesyłkę otrzymasz w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych.
30 dni
na zwrot
Towar możesz oddać nawet po 30 dniach od zamówienia. Zakupy na Sprzegla24.pl to pełen komfort!
Montaż
10% taniej
Zamów koło dwumasowe albo sprzęgło a otrzymasz rabat w wysokości do 10% na ich wymianę w wybranym warsztacie partnerskim.
Zobacz warsztaty z rabatem
Tak, wszystkie produkty które sprzedajemy pochodzą z oficjalnej dystrybucji i są fabrycznie nowe. Posiadają pełną gwarancję producenta.
Części możemy zaoferować w tak atrakcyjnych cenach dzięki bardzo dużej skali działania. Wąska specjalizacja oraz doskonała znajomość rynku pozwala nam zaoferować Państwu nowe i oryginalne części w cenach niższych niż np. w serwisach ASO.
Aby mieć pewność że część pasuje do danego auta można sprawdzić zakładkę “zastosowanie”. Wiemy jak ważne jest aby odpowiednio dobrać części do auta, dlatego przy składaniu zamówienia prosimy o podanie nr. VIN auta abyśmy mogli zweryfikować czy części zostały poprawnie dobrane.
Dzięki weryfikacji każdego zamówienia przez naszych specjalistów zyskujemy pewność że części zostały dobrane poprawnie. Jeśli zdarzy się sytuacja gdy zamówiona część jednak nie pasuje wtedy można ją bezpłatnie wymienić lub zwrócić w ciągu aż 30 dni.
Aby otrzymać rabat w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich, skontaktuj się z jednym z nich, umów się na wizytę i pokaż fakturę którą otrzymasz od nas. Warsztaty z którymi współpracujemy możesz znaleźć tutaj.
To, które części wymagają wymiany zawsze potwierdza ostatecznie mechanik. Warto jednak pamiętać, że tylko wymiana kompletnego zestawu składającego się z koła dwumasowego, tarczy, docisku i łożyska gwarantuje poprawną pracę całego układu. Jeżeli w samochodzie występuje koło zamachowe sztywne, to najczęściej nie ma konieczności jego wymiany. W niektórych przypadkach nie można łączyć dwóch lub więcej różnych producentów w obrębie zestawu. Zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi klienta - sprawdzimy, jakie rozwiązanie jest odpowiednie i najlepsze dla Twojego auta.
Tak, wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję. Gwarancja udzielana jest na okres co najmniej 24-miesięcy od daty zakupu części
Udostępniamy klientom wiele różnych form płatności zarówno z góry, jak i przy odbiorze. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dane do faktury. Jeśli dane firmy są inne niż adres dostawy należy zaznaczyć pole „DANE DO FAKTURY INNE NIŻ ADRES DOSTAWY”. Numer NIP do faktury musi zostać podany w momencie składania zamówienia. Nie ma możliwości zmiany zamówienia z osoby prywatnej na firmę po jego złożeniu.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Pamiętaj, że data złożenia zamówienia w naszym sklepie nie zawsze jest równoznaczna z datą wystawienia faktury VAT. Jeżeli zależy Ci, żeby tak się stało, skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (22) 258 44 43 lub mailowo: info@sprzegla24.pl.
Tak, możesz u nas kupić na raty. Płatności ratalne realizowane są za pośrednictwem szybkich płatności Przelewy24. Instrukcja zakupu na raty znajduje się pod tym linkiem: Zakupy na raty
Paczki wysyłamy za pomocą kuriera lub do Paczkomatu. Zamówienia mogą być opłacone z góry lub przy odbiorze. Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych form dostawy i płatności znajdują się tu: Koszty dostawy.
Koszty przesyłki można znaleźć TUTAJ, a także są one zawsze podane w koszyku przed złożeniem zamówienia.
Chwilowy brak towaru oznacza, że stan magazynowy danej części został wyczerpany i czekamy na jego dostawę. Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@sprzegla24.pl
Chwilowy brak towaru oznacza, że stan magazynowy danej części został wyczerpany i czekamy na jego dostawę. Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@sprzegla24.pl lub telefonicznie: (22) 258 44 43
Postaramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie.
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. W razie niejasności, co do statusu danego zamówienia, zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi klienta.
Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (22) 258 44 43.
MoMożesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. Wtedy należy skontaktować się z nami w celu zawrócenia paczki lub odmówić jej przyjęcia. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (22) 258 44 43.
Zamówione towary wysyłamy najpóźniej jeden dzień roboczy od złożenia zamówienia. Klienci są na bieżąco informowani o postępach w realizacji zamówienia poprzez email. Po wysyłce zamówienia, wybrana firma kurierska kontaktuje się z klientem. Często można również sprawdzić planowany termin doręczenia i uzyskać kontakt do kuriera od firmy kurierskiej. Gdy w wyjątkowym przypadku ma nastąpić wydłużony okres realizacji zamówienia, informujemy o tym klienta indywidualnie. Termin wysyłek zagranicznych jest dłuższy, ponieważ firmy kurierskie potrzebują więcej czasu na dostawę.
Po wysłaniu Twojego zamówienia, o czym poinformujemy emailem, tego samego dnia otrzymasz od firmy kurierskiej numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Jeżeli nie możesz znaleźć numer listu przewozowego, skontaktuj się z nami. Przekażemy numer. Co do szczegółów doręczenia, należy kontaktować się bezpośrednio z danym przewoźnikiem.
Każda paczka powinna zostać zweryfikowana przez klienta w momencie odbioru przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Należy sprawdzić powierzchnię paczki, jak i zawartość. Jeżeli okaże się, że nastąpiło uszkodzenie paczki w transporcie, należy wypełnić formularz szkody zgodnie z procedurami firmy kurierskiej. Wypełniony protokół szkody należy przesłać do sklepu ze zdjęciami uszkodzeń i skontaktować się z biurem obsługi klienta w sprawie rozwiązania tego problemu - wymiany lub zwrotu części.
Tak, oczywiście. Możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Szczegółowy opis dotyczący zwrotu towaru znajdziesz TUTAJ.
Zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie możesz dokonać w przeciągu aż 30 dni od zakupu.
Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Prosimy, nie oklejaj oryginalnego pudełka produktu taśmą. Do przesyłki dołącz formularz zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Wzór formularza zwrotu, szczegółowe informacje, a także formularz zamówienia kuriera po paczkę zwrotną znajdziesz tutaj
Podaj nr VIN albo załącz zdjęcie
Wybierz rodzaj części
Podaj swoje imię
Niepoprawny adres e-mail
(Opcjonalnie) Jeśli chcesz żebyśmy do Ciebie zadzwonili podaj numer telefonu
(Opcjonalnie) Zamiast numeru VIN załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego:
Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.
Akceptuj Regulamin
Trwa wysyłanie formularza
Dziękujemy za przesłanie zapytania o ofertę.
Odpowiedzi udzielimy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu e-maila.