Koło dwumasowe i sprzęgło FORD FOCUS III (MK3)

FORD FOCUS MK3 (III) to popularny model samochodu marki FORD produkowany w latach od 2011.04 do teraz.. Najczęściej występujące silniki w tych pojazdach to:1.0 EcoBoost, 1.6 EcoBoost, 1.6 Flexifuel, 1.6 LPG, 1.6 TDCi, 1.6 Ti, 2.0 TDCi.
Auto było wytwarzane w następujacych odmianach nadwozia:
  • hatchback, kombi, sedan
Sklep Sprzegla24.pl oferuje Państwu poniższe rodzaje części do FORD FOCUS:
Sprzęgło, Koło dwumasowe i zamachowe, Docisk, Tarcza, Wysprzęglik, Łożysko, Siłownik, Pompa, Śruby
FORD FOCUS

Wybierz wersję silnikową modelu FORD FOCUS MK3

FORD FOCUS III Turnier

Samochód FORD FOCUS III Turnier
Produkcja serii w latach:
od 2011.05 do teraz.
Produkowany od 2012.02 do terazProdukowany od 2012.02 do teraz
Produkowany od 2011.05 do terazProdukowany od 2012.05 do teraz
Produkowany od 2011.05 do terazProdukowany od 2011.08 do teraz
Produkowany od 2011.05 do terazProdukowany od 2011.05 do teraz
Produkowany od 2012.02 do terazProdukowany od 2011.05 do teraz
Produkowany od 2011.05 do terazProdukowany od 2011.05 do teraz
Produkowany od 2011.05 do terazProdukowany od 2011.05 do teraz
Produkowany od 2011.05 do terazProdukowany od 2012.07 do teraz

FORD FOCUS III

Samochód FORD FOCUS III
Produkcja serii w latach:
od 2011.04 do teraz.
Produkowany od 2012.02 do terazProdukowany od 2012.02 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2012.05 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2011.08 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2011.04 do teraz
Produkowany od 2012.02 do terazProdukowany od 2011.04 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2011.04 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2011.04 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2012.07 do teraz

FORD FOCUS III sedan

Samochód FORD FOCUS III sedan
Produkcja serii w latach:
od 2011.04 do teraz.
Produkowany od 2012.02 do terazProdukowany od 2012.02 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2011.04 do teraz
Produkowany od 2011.08 do terazProdukowany od 2011.04 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2011.04 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2011.04 do teraz
Produkowany od 2011.04 do terazProdukowany od 2011.04 do teraz
Produkowany od 2011.04 do teraz


Ford Focus III - specyfikacja

Pierwszy Ford Focus III zadebiutował na rynku w 2011 roku. Od tego czasu jeden ze światowych potentatów motoryzacyjnych wypuścił kilka wersji tego modelu. W momencie debiutu w salonach pojawiły się trzy: sedan, hatchback i kombi. Wszystkie dostępne były w wersjach benzynowej i dieslowej. W pierwszej Ford proponował całą gamę silników: od ekonomicznego 100-konnego 1.0 EcoBoost, przez odpowiednio zrównoważony 1.6 Duratec po mocne jednostki, w tym: 250-konny 2.0 EcoBoost czy 162-konny 2.0 Ti-VCT. W 2014 roku Ford zdecydował się na odświeżenie linii i na rynku pojawiły się wersje poliftingowe. Prawdziwa rewolucja nastąpiła jednak w 2016 roku. Wtedy to wypuszczono do sprzedaży model Ford Focus III RS. Okazał się on gratką dla wszystkich, którzy lubią w trasie mocniej przycisnąć pedał gazu. Specyfikacja Forda Focusa III RS zadowoliła szczególnie klasę średnią, która obecnie za około 150 tysięcy złotych może nabyć auto, będące prawdziwą bestią. Silnik benzynowy 2.3 EcoBoost i aż 350 koni mechanicznych pod maską sprawiają, że to propozycja warta rozwagi przy kupnie nowego auta.

Sprzęgło w Focusie III

Ford Focus III to jeden z popularniejszych modeli w średniej półce cenowej. Sama marka przez lata zdobyła grono wiernych fanów, którzy nie wyobrażają sobie zmiany na inną. Natomiast model Focus III to kontynuator tradycji wpisanej już w świat motoryzacji. Sprzęgło w Focusie III należy do jednej z najmniej awaryjnych części. Jak wszystko w samochodzie, po pewnym czasie jednak się zużywa. Wtedy osoba poruszająca się samochodem Ford Focus III musi liczyć się z wydatkiem kilkuset złotych. Najtańsze zamienniki to koszt około 300 złotych. Są jednak znacznie mniej trwałe niż oryginalne części lub wyprodukowane przez renomowanych producentów. Aby być spokojnym na nowe sprzęgło w Focusie III trzeba przeznaczyć przynajmniej 500 złotych. Większy problem mają jednak ci, którzy na co dzień poruszają się samochodem z samochodem diesla. W tym przypadku koszty znacznie wzrosną.

Koło dwumasowe do Focusa III

Koło dwumasowe do Focusa III nie różni się zasadniczo od tej części do innych samochodów. Odpowiada ono za krótkotrwałe gromadzenie energii mechanicznej. Charakteryzuje się dużym momentem bezwładności. Kilka lat temu wyglądało jak prosty talerz. Technologia rozwinęła jednak silniki do tego stopnia, że koniecznym stało się wprowadzenie dwumasowych kół zamachowych. Użytkownicy samochodów z dieselem doskonale zdają sobie sprawę jak istotny i kosztowny jest to element. Szczególnie odczuwalne staje się to przy pierwszym pojeździe tego typu. Koło dwumasowe do Focusa III czy innego samochodu to element, w którym niewiele może się zepsuć, ale dochodzi do tego w momencie nieumiejętnej jazdy. Gdy koło dwumasowe zostanie uszkodzone, to konieczna jest wymiana całego sprzęgła. W przypadku omawianym, Ford Focus III, kompletny zestaw można kupić za około 800 złotych. To jednak najniższa półka cenowa. Warto wydać kilkaset złotych więcej (około 1200-1400 złotych), by nie narażać się na kolejne naprawy. Warto także zasięgnąć porady mechanika w zakresie odpowiedniego używania samochodu.



Ford Focus MK1   <<     Ford Focus MK2    >>    Ford Focus MK3