FORD FOCUS MK1 1.8 TURBO DI / TDDI 90KM/66KW DIESEL (1998-2004) SPRZĘGŁA

Logo FORDWybierz części sprzęgła do Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM:

Zobacz ceny sprzęgła do Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM

Specyfikacja Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM

Sprzęgło do Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM
Pojemnośc skokowa: 1753 ccm
Paliwo: olej napędowy
Oznaczenie silnika: C9DC, C9DA, C9DB
Ilość tłoków: 4
Ilośc zaworów na cylinder: 2
Typ: liftback
Produkcja:: 10.1998-11.2004
Silnik: 90 KM / 66 kW
Oś napędu: Napęd przednich kół
Układ wtryskowy: Wtrysk bezpożredni

Dwumasa Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM

Ford Focus Mk1 to prawdziwa rewolucja w gamie pojazdów tej marki, wprowadzona pod sam koniec lat 90. Sylwetkę pojazdu charakteryzowały nowoczesne, bezkompromisowe linie. Zwieńczeniem nowoczesności w Fordzie był elastyczny i świetnie radzący sobie w każdej sytuacji silnik 1.8 Turbo diesel o mocy 90 koni mechanicznych. W tak lekkim nadwoziu motor ten doskonale spisywał się zarówno w mieście, jak i poza nim. 

Objawy zużycia sprzęgła - Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM

Ford Focus Mk1 jest dosyć starym autem, przez co fabryczne sprzęgło najlepsze swoje lata ma już dawno za sobą. Objawami zużycia sprzęgła może być specyficzny zapach spalenizny oraz szarpanie podczas zmiany przełożeń. Innym zjawiskiem sygnalizującym problem jest także drżący drążek zmiany biegów czy nieprawidłowa praca pedału sprzęgła - zbyt duży lub zbyt mały opór.  

Objawy zużycia koła dwumasowego w Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM

Ford Focus Mk1 zużywa swoje koło dwumasowe w szybkim tempie. Zużyta dwumasa negatywnie wpływa na bezpieczeństwo, ponieważ występujące w takim przypadku szarpanie może negatywnie odbić się na refleksie w sytuacjach drogowych. To również duży poziom wibracji na biegu jałowym - na nadwozie przenoszone są znaczne drgania pochodzące od silnika, objawia się to również stukaniem.

Ceny sprzęgieł i kół dwumasowych do Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM

Sprzęgła kompletne są produkowane przez markowe i znane firmy, jak chociażby Statim, Exedy czy Valeo. Kompletny zestaw przygotowany przez STATIM wyceniony został na około 250 złotych, zaś alternatywą są pakiety RYMEC (cena to około 270 złotych) oraz BLUE PRINT (około 290 złotych).

Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM - Zestawy sprzęgła z kołem dwumasowym.

Gorąco polecamy kompletne zestawy przygotowane przez nasz zespół dla Twojego Focusa Mk1 1.8 Turbo Diesel. Składają się one ze sprzęgła wraz z kołem dwumasowym i zawsze są fabrycznie nowe i objęte fabryczną gwarancją producenta na 2 lub 3 lata. Taki zakup się opłaca, głównie ze względu na znaczne oszczędności finansowe - w pakiecie jest dużo taniej niż pojedynczo. To prawdziwa okazja. Nie bez znaczenia jest fakt, że wymieniamy wszystko naraz, dzięki czemu poszczególne części zużywają się w zdrowym dla nich, równomiernym stopniu, przeciwdziałając nieprzewidzianym awariom. Inną zaletą grupowej wymiany jest fakt, że odbywa się ona podczas jednej tylko wizyt u mechanika, co przekłada się na niższe koszty usługi wymiany.



Polecane produkty do Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM

Sprzęgło - komplet do Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM


Tarcza sprzęgłowa do Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM


Docisk sprzęgła do Ford Focus Mk1 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM









Zobacz również:


cert-image
logo

Podaj swoje dane i numer VIN pojazdu
a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę.

RODZAJ CZĘŚCI*
koło dwumasowe
zestaw sprzęgła
sprzęgło sportowe
tarcza sprzęgła
docisk
łożysko oporowe
wysprzęglik centralny
pompa sprzęgła
siłownik sprzęgła
śruby montażowe

(Opcjonalnie) Jeśli chcesz żebyśmy do Ciebie zadzwonili podaj numer telefonu

(Opcjonalnie) Zamiast numeru VIN załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego:

Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.

Dziękujemy za przesłanie zapytania o ofertę.

Odpowiedzi udzielimy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu e-maila.