Sprzęgło i koło dwumasowe VW PASSAT B5

VW PASSAT B5 to popularny model samochodu marki VW produkowany w latach od 1996.08 do 2005.08. Najczęściej występujące silniki w tych pojazdach to:
  • 1.6 75kW, 1.8 T 20V 110kW,1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 4motion, 2.3 VR5, 2.5 TDI, 2.8 4motion, 2.8 V6, 4.0 W8 4motion,
Auto było wytwarzane w następujacych odmianach nadwozia:
  • hatchback, kombi, sedan
Sklep Sprzegla24.pl oferuje Państwu poniższe rodzaje części do VW PASSAT B5:
Sprzęgło, Koło dwumasowe i zamachowe, Docisk, Tarcza, Wysprzęglik, Łożysko, Siłownik, Pompa, Śruby
Samochód VW PASSAT B5 (3B3)

Wybierz wersję silnikową modelu VW PASSAT B5

VW PASSAT B5 Variant (3B6)

Samochód VW PASSAT B5 Variant (3B6)
Produkcja serii w latach:
od 2000.11 do 2005.08
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2003.12 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2001.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2003.05 do 2005.05
Produkowany od 2003.01 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2001.09 do 2004.09

VW PASSAT B5 (3B3)

Samochód VW PASSAT B5 (3B3)
Produkcja serii w latach:
od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2003.12 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2001.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2000.11 do 2005.05Produkowany od 2003.05 do 2005.05
Produkowany od 2003.01 do 2005.05Produkowany od 2000.11 do 2005.05
Produkowany od 2001.09 do 2004.09

VW PASSAT B5 Variant (3B5)

Samochód VW PASSAT B5 Variant (3B5)
Produkcja serii w latach:
od 1997.05 do 2000.11
Produkowany od 1997.06 do 2000.11Produkowany od 1997.06 do 2000.11
Produkowany od 1997.06 do 2000.11Produkowany od 1997.06 do 2000.11
Produkowany od 1997.06 do 2000.11Produkowany od 2000.02 do 2000.11
Produkowany od 1997.06 do 2000.11Produkowany od 1997.06 do 2000.11
Produkowany od 1998.08 do 2000.11Produkowany od 1999.08 do 2000.11
Produkowany od 2000.04 do 2000.11Produkowany od 2000.04 do 2000.11
Produkowany od 1997.06 do 2000.11Produkowany od 1997.10 do 2000.11
Produkowany od 1998.07 do 2000.11Produkowany od 1998.12 do 2000.11
Produkowany od 1997.06 do 2000.11Produkowany od 1997.06 do 2000.11

VW PASSAT B5 (3B2)

Samochód VW PASSAT B5 (3B2)
Produkcja serii w latach:
od 1996.08 do 2000.11
Produkowany od 1996.10 do 2000.11Produkowany od 1996.10 do 2000.11
Produkowany od 1996.10 do 2000.11Produkowany od 1996.10 do 2000.11
Produkowany od 1996.10 do 2000.11Produkowany od 2000.02 do 2000.11
Produkowany od 1996.10 do 2000.11Produkowany od 1996.10 do 2000.11
Produkowany od 1998.08 do 2000.11Produkowany od 1999.08 do 2000.11
Produkowany od 2000.04 do 2000.11Produkowany od 2000.04 do 2000.11
Produkowany od 1996.10 do 2000.11Produkowany od 1997.10 do 2000.11
Produkowany od 1998.07 do 2000.11Produkowany od 1998.12 do 2000.11
Produkowany od 1997.05 do 1999.09Produkowany od 1996.10 do 2000.11
Produkowany od 1996.08 do 2000.11Produkowany od 1997.05 do 1999.09

Volkswagen Passat B5 - specyfikacja

VW Passat B5 jest samochodem osobowym klasy średniej i jak samo oznaczenie mówi stanowi piątą generację tego popularnego auta. Pierwszy raz model zaprezentowano w 1996 roku, jednak bazuje on na płycie istniejącego od 1994 roku modelu Audi A4 B5. W porównaniu do poprzednika wyróżnia się atrakcyjniejszym, „lżejszym” wyglądem i stanowił ważnego gracza w kategorii aut klasy średniej w swoich latach. Model B5 produkowany był przez 9 lat, aż do 2005 roku, kiedy został zastąpiony przez nowszą generację - B6. Istotne jednak jest, że w roku 2000 Passat B5 przeszedł facelifting, nie były to drobne kosmetyczne poprawki — jak to często bywa w przypadku takiego odświeżenia. Model gruntowanie zmodernizowano, co widać na pierwszy rzut oka — dużo atrakcyjniejsza sylwetka jest sporą zmianą, a to za sprawą charakterystycznej chromowanej atrapy chłodnicy, nowocześniejszym reflektorom oraz kilku innym chromowanym dodatkom.

W ciągu 9 lat produkcji modelu klienci mieli do wyboru 8 różnych jednostek napędowych od najmniejszego 1.6-litrowego „benzynowca”, aż po rzadko spotykaną wersję W8, posiadającą nowatorski motor 8-cylindrowy w rzadkim układzie „W”. Z silnikami współpracowały 5 i 6-biegowe przekładnie manualne oraz 4 i 5-stopniowe automaty. Ponadto do wyboru był napęd nie tylko przedni, ale także 4motion, czyli 4x4. Po wielu latach od zakończenia produkcji ta generacja cieszy się ogromnym zainteresowaniem polskich kierowców, a wysokoprężny motor 1.9 TDi uważany jest za jeden z najlepszych pod względem wytrzymałości, łatwości obsługi i dynamiki. Piąta generacja jednego z najważniejszych produktów koncernu z Wolfsburga miała do dyspozycji motory o mocy od 100 KM, aż do 275 KM zarezerwowanej dla najmocniejszej wersji. Warto zatrzymać się przy odmianie W8, bo stanowi ciekawostkę w świecie motoryzacji — rzadko spotykane motory w układzie „W” to w rzeczywistości połączone obok siebie dwie jednostki rzędowe o czterech cylindrach. Podobną technologię wykorzystano przy projektowaniu silnika do Bugatti Veyrona.

Na wyposażeniu Passata można znaleźć wiele — od nikogo niezaskakujących poduszek powietrznych, aż po nawigację satelitarną czy reflektory ksenonowe, co w ówczesnych czasach nie było tak popularne, jak dziś. Pokrewnymi pojazdami są wspomniane Audi A4 oraz Skoda Superb, które wykorzystują wiele wspólnych elementów. Najważniejszą konkurencję stanowią zaś m.in. Ford Monedo, Opel Vectra czy Citroen C5.Sprzęgło w Passacie B5

Sprzęgło w Passacie B5

Mimo że istniały modele ze skrzyniami automatycznymi to ze względu na charakter pojazdu najpopularniejsze były „manuale”. Dzięki swojej niezawodności, wygodzie i dobrej ekonomii samochody te były często wykorzystywane na długich trasach, a przez to mogą pojawiać się dziś problemy ze sprzęgłem. Powszechność modelu sprawia, że prawie każdy warsztat podejmuje się zreperowania tego elementu. W naszym sklepie posiadamy kompleksowy wybór części — nie tylko całych zestawów, ale również poszczególnych elementów takich jak siłowniki, pompy, dociski, łożyska i innych potrzebnych do usunięcia usterki związanej z niepoprawną pracą sprzęgła.

Koło dwumasowe do Passata B5

Passat B5 wraz ze skrzyniami manualnymi często posiadał koło dwumasowe. Dziś, wiele lat po zakończeniu produkcji modelu na drogach jest mnóstwo tych pojazdów, ponieważ oferowana gama silnikowa (w szczególności 1.9 TDi) to dobry wybór, a często bardzo przyzwoite wyposażenie stoją za wyborem tego auta. Jak to jednak bywa — zdarzają się usterki koła dwumasowego, a wówczas należy przeprowadzić naprawę. W naszej ofercie znajdują się koła dwumasowe.