OKAZJE KOŃCZĄ SIĘ ZA:
1
1
:
1
1
:
1
1
MEGA OKAZJE!
23:59
Gwarancja 100%
na montaż
w ciągu 24h
Ta wyszukiwarka znajduje części tylko za pomocą numerów katalogowych. Nie znasz numeru? Skorzystaj z opcji wyszukiwania Marka - Model - Silnik poniżej, by odszukać pasujące części.
ABARTH
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROEN
DACIA
DAEWOO
DAIHATSU
DODGE
FIAT
FORD
FORD USA
FSO
HONDA
HYUNDAI
INFINITI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LDV
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VW
Brak produktów
0 zł Dostawa:
0 zł Razem do zapłaty:
Fabrycznie
nowe części
Każda część zakupiona w Sprzegla24 jest fabrycznie nowa i zapakowana w oryginalne pudełko. Do przesyłki dołączony jest zawsze paragon lub faktura VAT.
Gwarancja
2 lata
Wszystkie części objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Nie nakładamy limitu przebiegu.
Wysyłka
w 24h
Produkty wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Jeśli zamówisz teraz, przesyłkę otrzymasz w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych.
30 dni
na zwrot
Towar możesz oddać nawet po 30 dniach od zamówienia. Zakupy na Sprzegla24.pl to pełen komfort!
Montaż
10% taniej
Zamów koło dwumasowe albo sprzęgło a otrzymasz rabat w wysokości do 10% na ich wymianę w wybranym warsztacie partnerskim.
Zobacz warsztaty z rabatem
OPEL ASTRA to popularny model samochodu marki OPEL produkowany w latach od 1991.09 do teraz.. Najczęściej występujące silniki w tych pojazdach to:
Sprzęgło, Koło dwumasowe i zamachowe, Docisk, Tarcza, Wysprzęglik, Łożysko, Siłownik, Pompa, Śruby |
OPEL ASTRA H sedan (L69)Produkcja serii w latach: od 2007.02 do teraz. |
| ||||||||||||||||||||||
OPEL ASTRA H TwinTop (L67)Produkcja serii w latach: od 2005.09 do teraz. |
| ||||||||||||||||||||||
OPEL ASTRA H GTCProdukcja serii w latach: od 2005.03 do teraz. |
| ||||||||||||||||||||||
OPEL ASTRA H kombi (L35)Produkcja serii w latach: od 2004.08 do teraz. |
| ||||||||||||||||||||||
OPEL ASTRA HProdukcja serii w latach: od 2004.03 do teraz. |
| ||||||||||||||||||||||
OPEL ASTRA H Van (L70)Produkcja serii w latach: od 2004.02 do teraz. |
|
Trzecia generacja Opla Astry, oznaczona literką H, pojawiła się na rynku w 2004 roku. Całkiem nowe nadwozie zostało dynamiczniej i bardziej agresywnie narysowane względem poprzednika, ponadto model ten zdaje się zrywać z nieco budżetowym i niezbyt ciekawym charakterem Astry G. Poza nowym designem Opel postarał się również o mocniejsze jednostki napędowe i bogatsze wyposażenie. W rezultacie model ten jest zdecydowanie ciekawszy od swojego poprzednika, mimo iż tym razem zabrakło wersji coupe zaprojektowanej przez pininfarinę. Astra H była oferowana jako 5-drzwiowy i 3-drzwiowy hatchback, kombi, sedan, a także kabriolet ze sztywnym, elektrycznie składanym dachem. 3-drzwiowa Astra nosiła nazwę GTC i miała bardziej sportowy charakter od pozostałych wersji, sportowa wersja OPC dostępna była tylko w tym nadwoziu. W 2006 roku model przeszedł face lifting, a do gamy dołączył wspomniany wcześniej sedan. Wzorem poprzedników nawet po debiucie kolejnej generacji Opel kontynuował produkcję Astry H pod nazwą "Astra Classic".
Astra H dysponowała szeroką gamą jednostek napędowych. Znajdziemy w niej wiele oszczędnych pozycji, ale również jednostki doładowane dla poszukujących większych emocji. Topowa wersja OPC osiągała 240 KM, a sprint do setki w tej konfiguracji trwał 6,4 sekundy. Silniki benzynowe, jakie oferowano to:
W ofercie znajdowały się także następujące diesle:
Najczęstszym problemem z jakim borykają się użytkownicy trzeciej generacji Astry jest zużywający się wysprzęglik, pompa sprzęgła oraz łożyska w skrzyni biegów. Większość awarii początkowo objawia się miękkim pedałem sprzęgła. Ostatecznie uszkodzony wysprzęglik bądź łożysko prowadzi do wycieków i unieruchomienia samochodu z powodu niedziałającego sprzęgła. Znane są także przypadki zapowietrzenia układu sprzęgła. W celu zapobiegania takich awarii zaleca się wymianę oleju w skrzyni biegów, która swoją drogą ma tendencje do haczenia, i kontrolowanie poziomu płynu hamulcowego. Jego ubywanie bądź wyciek może doprowadzić do tego, że Astra zaskoczy nas nagle pedałem sprzęgła w podłodze, przez co ruszenie będzie niemożliwe.
Trwałość tego elementu w Astrze trzeciej generacji szacowana jest na 200-250 tysięcy kilometrów. Pod tym względem nie wyróżnia się na tle konkurencji wykorzystującej to rozwiązanie. Objawami zużycia koła dwumasowego są niepokojące dźwięki, takie jak stukanie, drgania karoserii, problemy z ruszaniem, oraz ogólne obniżenie kultury pracy skrzyni biegów. Użytkownicy tego modelu nie skarżą się na nadmierne zużywanie się tej części, choć przebieg samochodu w którym może dojść do awarii zależy od kondycji konkretnego egzemplarza i stylu jazdy właściciela. Niektórzy z obowiązkiem naprawy zmierzyli się już w okolicach 100 tysięcy kilometrów. Jednak zdecydowanie częstszym usterkom ulegają pompy sprzęgła, wysprzęgliki i łożyska.
Podaj nr VIN albo załącz zdjęcie
Wybierz rodzaj części
Podaj swoje imię
Niepoprawny adres e-mail
(Opcjonalnie) Jeśli chcesz żebyśmy do Ciebie zadzwonili podaj numer telefonu
(Opcjonalnie) Zamiast numeru VIN załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego:
Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.
Akceptuj Regulamin
Trwa wysyłanie formularza
Dziękujemy za przesłanie zapytania o ofertę.
Odpowiedzi udzielimy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu e-maila.