SUBARU JUSTY SPRZĘGŁA

Logo SUBARUWybierz silnik SUBARU JUSTY:

Zobaczy ceny sprzęgła do Subaru Justy

Sprzęgło Subaru Justy IV

produkowany: (2007-obecnie)
Sprzęgło Subaru Justy IV

Sprzęgło Subaru Justy III

(G3X) produkowany: (2003-obecnie)
Sprzęgło Subaru Justy III

Sprzęgło Subaru Justy II

(JMA, MS) produkowany: (1995-2003)
Sprzęgło Subaru Justy II



Zestaw sprzęgła, tarcza, docisk, wysprzęglik, łożysko, pompa i siłownik do Justy

Subaru Justy to bardzo ciekawa propozycja marki spod znaku gwiazdozbioru Plejad, czyli Subaru. Pomimo tego, iż ostatnie generacje były po prostu modelami innych marek ze zmienionym logo, Justy nadal ma w zanadrzu wiele niezaprzeczalnych zalet. Jedną z nich jest z pewnością duża dostępność części zamiennych, jak na tak niszowe auto. Jest to korzyść płynąca oczywiście z podzespołów bliźniaczych wobec takich aut jak Suzuki Swift, Suzuki Ignis czy Daihatsu Sirion, a więc znacznie bardziej rozpoznawalnych konstrukcji. Sprzęgło i koło dwumasowe wymienisz u nas. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą, dzięki czemu na własne oczy zobaczysz, że części do Justy wcale nie są drogie. 

Pierwsza generacja Subaru Justy (1984 - 1995) była nieco poszerzonym i podwyższonym Subaru Rex, przynależącym do klasy kei-car. Kei-cary to specyficzny, dostosowany do restrykcyjnych przepisów z Kraju Kwitnącej Wiśni segment małych pojazdów miejskich. W przypadku Justy oznaczało to kompaktowe wymiary, lecz równocześnie całkiem znośną przestrzeń bagażową. Trzycylindrowe silniki o pojemności 997 oraz 1189 zapewniały dość znośną dynamikę, głównie ze względu na niewielkie gabaryty. Osoba kupująca Subaru Justy kierowała się głównie znacznymi ulgami podatkowymi lub dużą zwrotnością w mieście. Poza miastem dawał o sobie znać uciążliwy, niedostosowany do dłuższych tras, trzycylindrowy motor. Warto jednak wspomnieć o charakterystycznym wyłącznie dla Subaru Justy napędzie na cztery koła, co w połączeniu z małą wagą zapewniało niezwykle duże pokłady adrenaliny na górskich trasach. Dzięki napędowi 4WD w niektórych kręgach auto doczekało się statusu kultowego.
Oferowana w latach 1994 - 2004 druga generacja Subaru Justy była niestety znanym na naszym rynku Suzuki Swiftem z innym logo producenta. Warto jednak wspomnieć, że także i ten model wyposażono w napęd na cztery koła, co było absolutnie niespotykane w aucie klasy Opla Corsy, Toyoty Yaris czy Seata Ibizy - a to właśnie z nimi konkurował Justy. Cechą decydującą przy zakupie tego niszowego pojazdu był więc w europejskich realiach głównie napęd, gdyż oprócz niego auto nie wyróżniało się niczym szczególnym.
Trzecia odsłona Subaru Justy (lata produkcji 2004 - 2007) to Suzuki Ignis, standardowo wyposażone w napęd AWD i silniki produkcji Suzuki. Subaru doskonale wyczuło niszę zajętą przez Justy. Małe, miejskie auto z zacięciem terenowym stanowiło stałe źródło dochodu dla tej marki. Niestety, ta tradycja została przerwana wraz z rokiem 2007, kiedy to do sprzedaży weszła czwarta generacja Justy (2007-2016), tym razem oparta na podzespołach Toyoty Passo / Daihatsu Siriona. Napęd na cztery koła nie był już od tej pory dostępny w ofercie. Silniki dostarczała Toyota. Są to motory o pojemności 1.0 l. Obecnie produkowane Subaru Justy jest klasycznym kei-carem opartym na Toyocie Tank / Daihatsu Thorze.





Często kupowane części do SUBARU JUSTY







IMPREZA  <<     JUSTY   >>    LEGACY