OKAZJE KOŃCZĄ SIĘ ZA:
1
1
:
1
1
:
1
1
MEGA OKAZJE!
23:59
Gwarancja 100%
na montaż
w ciągu 24h
Ta wyszukiwarka znajduje części tylko za pomocą numerów katalogowych. Nie znasz numeru? Skorzystaj z opcji wyszukiwania Marka - Model - Silnik poniżej, by odszukać pasujące części.
ABARTH
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROEN
DACIA
DAEWOO
DAIHATSU
DODGE
FIAT
FORD
FORD USA
FSO
HONDA
HYUNDAI
INFINITI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LDV
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLVO
VW
Brak produktów
0 zł Dostawa:
0 zł Razem do zapłaty:
Fabrycznie
nowe części
Każda część zakupiona w Sprzegla24 jest fabrycznie nowa i zapakowana w oryginalne pudełko. Do przesyłki dołączony jest zawsze paragon lub faktura VAT.
Gwarancja
2 lata
Wszystkie części objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Nie nakładamy limitu przebiegu.
Wysyłka
w 24h
Produkty wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Jeśli zamówisz teraz, przesyłkę otrzymasz w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych.
30 dni
na zwrot
Towar możesz oddać nawet po 30 dniach od zamówienia. Zakupy na Sprzegla24.pl to pełen komfort!
Montaż
10% taniej
Zamów koło dwumasowe albo sprzęgło a otrzymasz rabat w wysokości do 10% na ich wymianę w wybranym warsztacie partnerskim.
Zobacz warsztaty z rabatem
Ford to europejska filia amerykańskiego koncernu Ford Motor Company, jej siedziba znajduje się w Niemczech. Wytwarzają samochody osobowe i dostawcze na rynek Europy i Azji. Jest to popularna marka samochodów której głównymi klientami są obecnie floty firmowe, wiele modeli Forda zyskało sobie uznanie jako trwałe i niezawodne. Ford jest jednym z większych producentów samochodów w Europie. Obecnie w szerokiej ofercie producenta znajdują się miejskie modele (Ka i Fiesta), kompaktowy Focus, kombivan Turneo, limuzyna kalsy średniej Mondeo, crossovery (Kuga i Edge), a także dostawczy Transit. W sprzedaży są także modele amerykańskie - pick-up Ranger, sportowy Mustang i supersamochód Ford GT.
Ford w modelach z silnikiem wysokoprężnym wprowadził dwumasowe koło zamachowe już na początku XXI wieku. Miało to za zadanie podnieść komfort użytkowania tych samochodów, miało to zmniejszyć drgania przenoszone na karoserię, które w silnikach diesla były dość wysokie. Niestety szczególnie wczesne modele z takim rozwiązaniem wykazywały wyraźne problemy z trwałością tej części i zużywała się ona zbyt szybko, nawet przy ostrożnym użytkowaniu.
Zużywanie się to główna wada dwumasowego koła zamachowego, umieszczony w nim tłumik drgań skrętnych ze sprężynami podlegającymi stałym obciążeniom z czasem przestaje funkcjonować i wymagana jest kosztowna wymiana całego koła na nowe. By zapobiec takiej konieczności w przyszłości możemy użyć zestawu do konwersji z dwumasowego na jednomasowe koło zamachowe. W skład takiego zestawu wchodzi sztywne koło zamachowe, które montowane jest zamiast dwumasowego, nie ulega ono zużyciu i nie będzie konieczna jego kolejna wymiana, oraz zespół sprzęgła z tarczą posiadającą tłumik drgań skrętnych jak w tradycyjnych rozwiązaniach ze sztywnym sprzęgłem.
Ford posiada wiele popularnych modeli samochodów, jednak najbardziej wyróżnia się model kompaktowy Focus i oparty na tym samym podwoziu minivan C-Max. Ugruntowaną pozycję na rynku ma także samochód klasy średniej Mondeo i bliźniaczy technicznie minivan S-Max. Niezwykle popularny jest także dostawczy model Transit. Van Galaxy pierwszej generacji opracowany był wspólnie z koncernem VW (jego bliźniacze modele to VW Sharan I i Seat Alhambra I), natomiast druga generacja oparta była na podwoziu wspólnym z Mondeo.
W Fordach Focus (I i II) i C-Max dwumasowe koło zamachowe, oraz zestawy do konwersji spotkamy w wersjach wyposażonych w silnik wysokoprężny zasilany w systemie common rail o oznaczeniu TDCI w różnych wariantach mocy, we wcześniejszych modelach będą to wersje o pojemności 1.8 i 2.0, później pojawia się także wersja 1.6. Ponadto zmiana taka będzie możliwa w Focusie II ST z benzynowym silnikiem 2.5 o mocy 225 KM. Pierwsza generacja modelu Galaxy posiadała dwumasowe koło zamachowe w konfiguracji z jednostkami 1.9 TDI konstrukcji Volkswagena (moc od 90 do 150 KM). Druga generacja w dwóch odmianach 1.8 TDCI (100 i 125 KM) już konstrukcji Forda. W Modelu S-Max konwersja możliwa jest dla wysokoprężnego 1.8 TDCI (125 KM) i benzynowego 2.5 ST (220 KM). W przypadku Mondeo koła dwumasowe pojawiają się w trzeciej generacji, gdzie występują w samochodach z wysokoprężnymi silnikami o pojemności 2.0 oznaczanymi Di, TDDI lub TDCI w zależności od sposobu zasilania, w wersji z ośmioma lub szesnastoma zaworami. W czwartej generacji Mondeo pojawia się tylko w 1.8 TDCI i benzynowym 2.5 ST. Szczególnie korzystna może być taka wymiana w przypadku modelu Transit, czyli modelu użytkowego pracującego często z dużym obciążeniem (które wpływa na szybkość zużycia koła dwumasowego), można jej dokonać w przypadku konfiguracji z silnikiem 2.0 TDCI lub 2.4 Di (jednostki wysokoprężne).
Wybierz sztywne koło zamachowe zamiast dwumasowego i odbierz 10% rabatu na montaż. Wysyłka w 24h i gwarancja 2 lata. Sprawdź ceny Valeo, Statim, Rymec.
Podaj nr VIN albo załącz zdjęcie
Wybierz rodzaj części
Podaj swoje imię
Niepoprawny adres e-mail
(Opcjonalnie) Jeśli chcesz żebyśmy do Ciebie zadzwonili podaj numer telefonu
(Opcjonalnie) Zamiast numeru VIN załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego:
Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.
Akceptuj Regulamin
Trwa wysyłanie formularza
Dziękujemy za przesłanie zapytania o ofertę.
Odpowiedzi udzielimy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu e-maila.