Reklamacje i zwroty


Zwrot części w ciągu 30 dni

Masz aż 30 dni na zwrot towaru zakupionego w naszym sklepie!

Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu, który otrzymałeś razem z przesyłką.

Możesz też go pobrać tutaj: FORMULARZ ZWROTU.


Zamów kuriera po odbiór paczki. Wybierz przewoźnika, który dostarczył Twoją przesyłkę:

  • Paczkomat InPost

    Odbierałeś swoją przesyłkę w paczkomacie? Zwróć zamówiony towar w ten sam sposób za pośrednictwem ponad 11 000 Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce.

    NADAJ PACZKĘ INPOST

  • DPD Kurier

    Twoją przesyłkę dostarczył kurier DPD? Zamów podjazd kuriera DPD po paczkę ze zwrotem.

    ZAMÓW KURIERA DPD

  • Paczkę odebrałem osobiście w sklepie

    Odebrałeś towar osobiście z naszego sklepu przy Jaworskiego 6/1 w Raszynie? Zadzwoń i umów się na osobiste dostarczenie zwrotu do punktu.

    22 258 44 43

Możesz też dostarczyć przesyłkę pocztą we własnym zakresie.


Adres zwrotów:

Sprzegla24.pl

Jaworskiego 6/1

05-090 Raszyn

Uwaga: Magazyn nie przyjmuje żadnych paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem.



Przygotuj paczkę do zwrotu:

  • Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Prosimy, nie oklejaj oryginalnego pudełka produktu taśmą.
  • Do przesyłki dołącz formularz zwrotu towaru (pobierz), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

Ważne informacje:

  1. Jeżeli jesteś Konsumentem, możesz w ciągu 30 dni od otrzymania zakupu zrezygnować z zakupu i odstąpić od umowy. Realizując to prawo nie musisz podawać przyczyn swojej decyzji.
  2. Odstępując od umowy nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta ponosisz tylko koszty zwrotu towaru, z którego zrezygnowałeś, według cennika operatora pocztowego lub innego przewoźnika.
  3. Zakupiony towar możesz przetestować w zakresie koniecznym do stwierdzenia cech, charakteru i funkcjonowania towaru. Pamiętaj, że sprawdzenie towaru nie oznacza jego swobodnego użytku.
  4. Towar możesz przetestować tylko w takim zakresie, jak w sklepie stacjonarnym. Możesz go wypakować, oglądnąć, zapoznać się z nim pod kątem oceny jego właściwości i walorów użytkowych, sprawdzić czy jest kompletny, nie posiada wad oraz czy jest zgodny z opisem zamieszczonym w ofercie.
  5. Jeżeli tylko sprawdzasz towar to zakupionych części, nie możesz montować w samochodzie, rozmontowywać ani ich smarować.
  6. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić musi pozostać w stanie nienaruszonym oraz nie może zawierać żadnych śladów użytkowania. Powinien on znajdować się w stanie, która pozwoli na dalszą jego sprzedaż.
  7. Jeżeli stwierdzimy, że zwrócony towar znajduje się stanie gorszym, niż wymaga tego ustawa o Prawach konsumenta, dokonamy potrącenia należnego nam odszkodowania z przysługującym Ci zwrotem ceny towaru wraz z kosztami jego dostawy. Na żądanie przedstawimy dowody stwierdzonych uszkodzeń towaru.
  8. Towar, który zwracasz musi być kompletny. Pamiętaj o zapakowaniu wszystkich akcesoriów, które do Ciebie wysłaliśmy oraz o dołączeniu dokumentacji, opakowania oraz dowodu zakupu towaru w naszym sklepie (np. paragonu fiskalnego, faktury VAT, potwierdzenia przelewu).
  9. Zapakuj zamówienie (jeżeli to możliwe do tego samego opakowania) pamiętając o odpowiednim zabezpieczeniu towaru na czas transportu.
  10. Zwrócimy Ci wpłaconą cenę towaru wraz z opłaconymi kosztami jego dostawy niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru albo dowodu jego odesłania, na wskazany rachunek bankowy.
  11. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.


Odstąpienie od umowy

Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący. Szczegóły odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie sklepu.

- Wzór odstąpienia od umowy

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail na reklamacje@sprzegla24.pl. Jest to bardzo szybka droga reklamacji, która pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności lub jego wymiany.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 - Formularz reklamacyjny

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 258 44 43 lub 781-567-210

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na koszt klienta.
  2. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na konto powiązane z kartą.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 30 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: reklamacje@sprzegla24.pl lub telefonicznie: 22 258 44 43 lub 781-567-210. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

"W przypadku, gdy Kupujący będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację"


cert-image
logo

Podaj swoje dane i numer VIN pojazdu
a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę.

RODZAJ CZĘŚCI*
koło dwumasowe
zestaw sprzęgła
sprzęgło sportowe
tarcza sprzęgła
docisk
łożysko oporowe
wysprzęglik centralny
pompa sprzęgła
siłownik sprzęgła
śruby montażowe

(Opcjonalnie) Jeśli chcesz żebyśmy do Ciebie zadzwonili podaj numer telefonu

(Opcjonalnie) Zamiast numeru VIN załącz zdjęcie dowodu rejestracyjnego:

Wyrażam zgodę na jednorazowe przedstawienie oferty oraz akceptuję politykę prywatności.

Dziękujemy za przesłanie zapytania o ofertę.

Odpowiedzi udzielimy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu e-maila.