FIAT TIPO KOŁO DWUMASOWE

Logo FIATWybierz silnik FIAT TIPO:

Zobaczy ceny dwumas do Fiata Tipo




Sprzęgło dwumasowe Fiat Tipo

Fiat Tipo, zaprezentowany w drugiej dekadzie XXI wieku, swoją nazwą nawiązuje do auta o tej samej nazwie, produkowanego w 1988 - 1995. Zarówno Tipo I, jak i Tipo II były przeciętnej wielkości sedanami klasy średniej, których głównym zadaniem było przejechanie z punktu A do punktu B z zachowaniem względnego komfortu i niezawodności. Tipo nigdy nie aspirowało do wyższych segmentów, zarówno rozmiarami, jak i wyposażeniem, więc było w stanie beż żadnych kompromisów stawać w szranki z takimi autami, jak Citroen ZX czy Ford Escort, zaś II generacja z Citroënem C-Elysée, Hyundaiem i30 i Fordem Focusem.

Objawy zużycia koła dwumasowego we Fiacie Tipo

Druga generacja Fiata Tipo jest pojazdem dopracowanym, lecz w żadnym wypadku nie jest on ponadprzeciętnie zabezpieczonym przed typowymi usterkami koła dwumasowego - potwierdzają to raporty użytkowników. Warto zwracać więc uwagę na zbyt wysoki poziom drgań przenoszonych na nadwozie pojazdu, a także na szarpanie podczas ruszania z miejsca czy zmiany biegów. Również stukanie z okolic silnika jest zjawiskiem niepożądanym i jego wystąpienie kwalifikuje nasze Tipo do wizyty u mechanika.

Ceny dwumasy do Fiata Tipo

Dwumasa marki VALEO do Tipo 1.6 D 120KM kosztuje w granicach 1320 złotych, zaś w przypadku automatycznej skrzyni TCT jest to koszt około 1340 złotych za części marki LuK. Tipo 1.4 95KM jest dużo tańsze pod tym względem - koło dwumasowe VALEO kosztuje w nim około 560 złotych. Ceny są identyczne niezależnie od tego, czy mowa o nadwoziu sedan czy kombi.

Fiat Tipo - Zestawy sprzęgła z kołem dwumasowym.

W naszym sklepie kupisz doskonałe, kompletne zestawy - w ich skład wchodzi koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem. Ich zaletą jest cena - znacznie niższa, niż w przypadku kupna tych części pojedynczo. Nie bez znaczenia jest także fakt, iż poprawiona jest żywotność całego układu. Wszystkie podzespoły są bowiem w jednakowym stopniu zużycia, co pozytywnie wpływa na pracę zarówno sprzęgła, jak i koła dwumasowego. Każda część jest fabrycznie nowa, nieregenerowana.



Często kupowane części do FIAT TIPO







  <<     TIPO   >>    ULYSSE